Известие

Collapse
No announcement yet.

Не пали и глъхне на бензин

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от atilev Покажи съобщение
    Колеги,при мен се оказа хлабав гофрираният маркуч при бензиновата помпа и губеше налягането.След притягане и проба с компресор на налягане 3 бара сега пали като часовник и не глъхне.
    Колега, трябвало е и да понамирисва на бензин, а при мен няма никаква миризма.
    Отвих маркуча от реиката и го вкарах в една бутилка, давам контакт и помпата изплюва 5-10 грама бензин.
    От 3-4 опита едва 100 грама се събраха.
    Помпата се чува да работи, явно самата тя не дава налягане. Търся помпа вече
    Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

    Comment


    • #17
      Не бързай да купуваш помпа може вътре в кошницата да се скъсал някой маркуч!

      Comment


      • #18
        Не ми миришеше на бензин.Маркуча трябва да е 100 процента уплатнен към щуцерите,в кошницата.
        Колегата Русев е прав.
        Last edited by atilev; d.m.y г., 20:46.
        Алфа 145 1.6 София

        Comment


        • #19
          Ами утре ще отворя капака на помпата в багажника ще дам контакт и ако блика бензин ще си проличи.
          Но и той нали трябва да изтича някъде, аз в гаража ги правих тези опити все щеше да замирише колеги.
          Утре ще проверя все пак дали е олято.
          Намерих си помпа втора ръка за 30 лв от авто морга.
          Разбрах какво имате предвид, утре ще я разглобя да видим.

          Първоначално публикувано от atilev Покажи съобщение
          Не ми миришеше на бензин.Маркуча трябва да е 100 процента уплатнен към щуцерите,в кошницата.
          Колегата Русев е прав.
          Last edited by flipz; d.m.y г., 23:01.
          Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

          Comment


          • #20
            Колега незнам температурата на двигателя да оказва влияние на работата на помпата но не пречи да провериш.Възможно ли е да е от кофти адаптация заради газовата.Ако не е от помпата откачи минуса на акумолатора за 30 мин. и пробвай тогава
            Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

            Comment


            • #21
              Измерих напрежението на бензиновата помпа на контакт 6.05V
              Дори при въртене на стартер пак е 5-6V явно стартера и той дърпа ток и се колебае с още около 1V.
              (акумулатора ми е нов и зареден, няма проблеми)
              Нали трябва да е 12V
              От какво може да бъде колеги, явно проблема е в токовете.
              Ще сменя утре релето .. някой може ли да ми каже кое е при M2.10.3
              Last edited by flipz; d.m.y г., 15:18.
              Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

              Comment


              • #22
                Не бързай със смяната първо почисти кречетата на релето.Хубаво е да напръскаш и леглото на релето с контактен спрей.Релето е в коша на мотора тези при акумолатора откъм двигателя
                Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                Comment


                • #23
                  Там има 2 релета на BOSH 12V 30 A и в другата кутия където са фаровете има още едно такова.
                  Размених им местата, но явно няма да е там проблема или е някое друго реле. Утре ще отида на сервиз при някой, който се занимава с такива неща.

                  Първоначално публикувано от nedko87 Покажи съобщение
                  Не бързай със смяната първо почисти кречетата на релето.Хубаво е да напръскаш и леглото на релето с контактен спрей.Релето е в коша на мотора тези при акумолатора откъм двигателя
                  Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                  Comment


                  • #24
                    Сега намерих и точно коя е бобината. За съжаление и до нея отива 6.4V ток.
                    Сега се пита в загадката, защо до релето не достигат 12V а само 6.4V

                    PIC

                    Нарочно измерих следващата бубина, до нея си достигат 11.92V за сравнение
                    Last edited by flipz; d.m.y г., 18:10.
                    Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                    Comment


                    • #25
                      Колега това защото затваряш веригата през помпата измери напражението спрямо минуса на акумулатора.Трябва да колкото е напражението на акумулатора.Ако е така провери масата на помпата ,че май там ти е проблема.И накрая весело изкарване на празниците
                      Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                      Comment


                      • #26
                        Да прав си като дадох за минус акумулатора даде 12V
                        По- странното е като дам минус едната и другата клема изписва точно липсващият ток. Т.е мултицета едната клема на (-)на релето, а другата (+) на минус на акумулатора и дава ~5.5V
                        Утре ще отида да ми оправят масата, че не знам от къде ще е това чудо.

                        Първоначално публикувано от nedko87 Покажи съобщение
                        Колега това защото затваряш веригата през помпата измери напражението спрямо минуса на акумулатора.Трябва да колкото е напражението на акумулатора.Ако е така провери масата на помпата ,че май там ти е проблема.И накрая весело изкарване на празниците
                        Весело изкарване Недко. Мойте не са толкова весели, изкарах особен късмет Поне и хванах цаката, като дам 2-3 пъти на контакт, като задържа малко повече и подкача колкото да запаля и да позагрее на обороти. После вкл. на газ и карам .. след това и аварийно се пали на газ като е загряла
                        Last edited by flipz; d.m.y г., 20:09.
                        Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                        Comment


                        • #27
                          Дадох директно (-) към релето, но никаква промяна. Средните пластини, който не бях измерил си дават 12V а само крайните т.е. странични не дават.
                          Вече съм в пълен шах и нищо няма да пипам.
                          Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                          Comment


                          • #28
                            Масата на помпата минава през бутона под шофьорската седалка. Що не пробваш ей така профилактично да го натиснеш?
                            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                            Comment


                            • #29
                              Аз от четене по форума и това се сетих, но на загасен мотор. Преди година, като си работеше колата съм го натискал, но сякаш не работеше.
                              Видях един друг твой пост и потърсих масата под задните седалки (който никога не бях вдигал, дори не знаех, че могат) но на моята кола явно не е там. Имам някакъв спомен сякаш, че съм виждал зануляваща обувка някъде в купето.

                              Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                              Масата на помпата минава през бутона под шофьорската седалка. Що не пробваш ей така профилактично да го натиснеш?


                              ---------- Post added at 23:43 ---------- Previous post was at 23:27 ----------

                              Въпреки това слязох до колата да проверя, но нищо не става като цяло. Развих кутийката има един бутон, който е включен с букса. Като беше колата на контакт го натиснах, но пак запали.
                              Колега до самата помпа отива 6V напрежение и явно не може да направи необходимото налягане и дебит. Колата запалва трудно, но от няколко пъти запалва и заработва за неопределено време на обороти.
                              Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                              Comment


                              • #30
                                Аз това го разбрах. Сега погледнах картинката - това което мериш няма отношение към бензиновата помпа. Ти мериш напрежението на бобината на релето. Премери колко има НА КЛЕМИТЕ на помпата.
                                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                                Comment

                                Working...
                                X